Politika spoločnosti
Politika kvality spoločnosti ERES, a.s. Trenčín
- Manažment ERES, a.s. (ďalej len spoločnosť) sa zaväzuje plniť požiadavky ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:2007, ISO/IEC 27001:2005 a ISO 50001:2011, spracovať, zaviesť a udržiavať účinný IMS celej spoločnosti, ktorý bude v súlade s medzinárodne uznávanými normami a sústavne zlepšovaný.
- Deklarujeme svojim konaním, že manažment, zodpovedný za realizáciu, je odborný, ochotný sa trvalo vzdelávať a prijímať opatrenia pre zabezpečenie bezpečnej výroby na prevádzkach a zabezpečuje hospodárenie s energiou. Takisto deklarujeme záväzok, že budeme podporovať nákup energeticky účinných výrobkov a služieb, ktoré zabezpečia zlepšovanie hospodárenia s energiou.
- Spoločnosť zabezpečuje trvalú úroveň kvality svojich služieb s cieľom uspokojovania potrieb zákazníkov, zabezpečuje služby podľa požiadaviek platných technických a legislatívnych noriem. Spoločnosť sa zaväzuje dodržiavať pri práci záväzky vyplývajúce z platnej legislatívy v oblasti environmentu, energetiky a bezpečnosti i ochrany zdravia.
- Deklarujeme, že spokojnosť zákazníka je našou prioritou. Kvalita je prvá a základná úloha, za splnenie ktorej zodpovedajú zamestnanci spoločnosti na všetkých riadiacich a výkonných miestach. Vykonávame kvalitné služby voblasti zabezpečenia všetkých požadovaných činností správy domov, ktoré realizujeme cestou mandátnych zmlúv so SVB a NP a výkonom správcu vlastníkov bytov.
- Spoločnosť uplatňuje princíp prevencie nad princípom odhaľovania nezhôd. Kladie dôraz na prevenciu znečisťovania zložiek ŽP, prevenciu zdravia a zranení, predvídanie nehôd a havarijných stavov, oproti odstraňovaniu zistených nedostatkov. Spoločnosť sa zaväzuje sledovať a minimalizovať vznik environmentálnych a bezpečnostných rizík, nehôd a nežiaducich udalostí na pracoviskách, analyzovať a minimalizovať úrazovosť na pracoviskách a sledovať spotrebu všetkých energií, čím bude zabezpečené jej energetické zlepšovanie.
- Spoločnosť rozvíja profesionálny rast svojich zamestnancov ich sústavným vzdelávaním azvyšovaním povedomia. Zároveň očakáva od svojich zamestnancov plnohodnotnú kvalitnú a profesionálnu prácu. Spoločnosť k naplneniu Politiky IMS udržuje dobré partnerské vzťahy so svojimi dodávateľmi.
- Spoločnosť dosahuje tento cieľ stabilnou prevádzkou spoločnosti v súlade s platnými zákonmi SR. Orientuje úsilie zamestnancov spoločnosti na dodržiavanie a zvyšovanie úrovne kvality svojich služieb.
- Spoločnosť rozvíja kultúru vzťahov, udržuje svoje humanitárne / sponzorské aktivity, aby naplnila spokojnosť tých strán, ktoré sú na pomoc našej spoločnosti odkázané, alebo závislé.
- Stanovená Politika IMS je záväzná pre všetkých interných zamestnancov spoločnosti. Všetci riadiaci pracovníci spoločnosti sú povinní túto politiku uplatňovať v praxi a prijímať účinné opatrenia pri spracovávaní a zavádzaní IMS. Kontrolou dodržiavania zásad uvedených v tejto Politike IMS je poverený Zmocnenec vedenia pre integrovaný systém (ZVIS) v spoločnosti.
- Najvyššou prioritou v spoločnosti je dosiahnutie optimálnej spokojnosti zákazníka.
- Politika IMS nadobúda platnosť dňom jej podpísania. Spoločnosť sa rozhodla informovať verejnosť o tejto Politike IMS.
Ing. Vladimír Zubričaňák
Predseda predstavenstva a.s.